Diverses professionals de l’Espai de Reflexió Ètica en Serveis d’Intervenció Social (ERESS) de la Residència Relat van participar aquest dimarts, 14 d’octubre, a la formació “Com podem fer sentir còmodes a les persones grans LGTBI+? Eines i estratègies”, celebrada a la sala de reunions del Centre Cultural del Casino de Manresa i organitzada pel Servei d’Atenció Integral (SAI).
- slot pulsa 5000
- slot deposit 5000
- slot deposit pulsa
- https://randspallets.com.au/contact/
- https://intersmart.ae/our-works/
- https://astrologerparduman.com/blogs/
- https://gluesys.com/
- https://www.intersmartsolution.com/erp-solutions/
- https://cvworld.in/seo-services/
- https://www.silversea-media.my/about-us/
- https://www.ausfitprojects.com.au/testimonials/
- https://albarakatrust.org.uk/water-donation-for-balochistan/
La sessió va tenir com a objectiu proporcionar recursos i estratègies als equips que treballen en residències i altres centres d’atenció a persones grans, per tal de promoure entorns inclusius i respectuosos amb la diversitat sexual i de gènere.
Les participants van valorar molt positivament la formació, destacant que les eines i reflexions compartides seran de gran utilitat en la seva pràctica professional i contribuiran a oferir una atenció més propera, empàtica i respectuosa amb totes les persones residents.
