Aquest dissabte dia 15 de setembre, a la Residència Relat, vam celebrar el dia de les famílies. Aquest any s’ha dedicat la diada als més petits amb l’actuació del grup d’animació «Els Atrapasomnis».

Al jardí del centre, a partir de les 17h, «Els Atrapasomnis» ens van realitzar una magnífica actuaciaó de la qual vam gaudir petits i grans; ens van fer cantar, ballar i sobretot ens ho van fer passar molt bé!

Durant la celebració va haver-hi coca amb xocolata per tothom. A més, els nostres residents van preparar uns obsequis per a tots els assistents: uns ventalls molt bonics i uns ninots ben simpàtics plens de llaminadures.
